[Discussion] Since before age 22

Isabelle Montagnier isabellm at yorku.ca
Fri May 15 13:21:44 EDT 2020

Bonjour chers members du RTE et bon vendredi!

Je suis confrontée à une formule assez alambiquée dans un formulaire: since before age 22.

Voici les phrases complètes : Proof of continuous registration at a college, university or other educational institution since before age 22.
ET
A dependent child, or the dependent child of a spouse or common-law partner, that is enrolled continuously at a college, university or other educational institution, and is dependent substantially on the financial support of the parent since before the age of 22 or since becoming a spouse or common-law partner if that occurred before the age of 22.

Merci par avance pour votre aide.
[Signature électronique]
J'appuie les efforts de l'Université pour la planification de COVID-19. Ma réponse sera un peu retardée. Merci pour votre patience!
I am supporting the University's efforts in COVID-19 planning and will be delayed in my response. Thank you for your patience!

Communauté compatissante et bienveillante
N'oubliez pas que Glendon est une communauté qui valorise la diversité et l'inclusion. Nous vous encourageons à veiller les uns sur les autres. Continuons à donner l'exemple d'une communauté compatissante et bienveillante.

Kind & Caring Community
Please remember that Glendon is a community that values diversity and inclusion and we encourage everyone to look out for one another. Let us all continue to be an example of a deeply caring and kind community.